Tur som en tok

 
 
Plädar och filtar kan man liksom aldrig få för många av enligt mej. Det är lite som med kuddar, det byts allt eftersom säsongerna och årstiderna skiftar.....
 
 
Därför är vi så här glada då vi haft tur som en tok och vunnit en ny gosig pläd i ren bomull. Märket är ViskaForm och mönstret heter Together.
Tycker den var himla härlig med det klassiska lekfulla mönstret
 
Vinsten hämtade jag hem hos bästa tjejerna med bloggen Finaste Mattan som hade en tävling tillsammans med företaget Ekelund
 
Stort Tack!
 
 
Nikki morgonmyser framför Sommarlov på tv!
 
 
 
Fredag och nu är det inte så många fler arbetsdagar innan ledigheten...
Ja jag har ju ledig helg nu men sedan jobbar jag måndag och tisdag innan den längre ledigheten träder i kraft ;)
 
Har ägnat fömiddagen åt diverse ärenden och flängt fram och tillbaka...
Tog mej dessutom en vända till gymmet men herregud vad trött jag var!
Jag var liksom matt och fick helt tänka om upplägget av passet...
Hoppas på mer energi i morgon då jag gör ett nytt försök!
 
Nu är det kvällsjobb för mej men hoppas att ni får en skön fredag kväll
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 
 
 


Men va kul med vinst! Den var ju super fin! Förstår att du vart glad!

Grattis, jättefin pläd

Plädar kan man inte få för många av som sagt. Särskilt inte nu när man måste värma sig lite extra i kylan.... :)

Idag sprider jag lite nätkärlek och tipsar om några bloggar... bla om DIG!!

Hoppas du haft en bra fredag och håller ut de sista dagarna innan semestern (då såklart solen och värmen kommer).

Kramar

Grattis till vinsten!

Plädar går det åt nu i sommarkylan :)

Madeleine

Grattis till vinsten. Ja så kul att byta plädar o kuddar, känns som ett nytt hem då....





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se