Vita spetsar och jeans

 
 
Jag är förstjust i att matcha Nikki ibland då vi ska iväg på partaj tillsammans.
Ja då menar jag inte att vi måste ha exakt likadana kläder utan mer att kanske nåt plagg är i samma mönster, eller typ likadan färgkombo eller som här  samma stil ( jeans och vita tunikor )
Lika fast ändå inte riktigt....
 
 
 
Min härliga tunika kommer från Tessieshop och Nikkis från Lager157
Jeansen är gamla från HM
 
 
 
 
Men alltså nu kom hösten och drog in .... känns det som i alla fall:/
Vi hade en skön sommardag i går och jag till och med solade en stund innan vi åkte till närliggande staden för en myskväll. Mycket folk i rörelse och en och annan som vågade sig på att sitta på uteserveringarna! 
I natt vaknade jag dock av att regnet svepte in och det bara dånade mot taket.... Ja vet inte om man ska skratta eller gråta snart...
 
I morgon börjar min semester, jo för jag har ju varit barnledig nu i dryga veckan. Många som kommer tillbaka till jobbet i morgon också gissar jag?! 
Ja den här sommaren kommer man med säkerhet att minnas ett tag , inte en stranddag hittils för min del
 
 
Jag och Filippa har nyss varit och rivit av ett pass i gymmet. Helt underbart skönt att få röra om i muskelgrytan efter några dagars uppehåll!
Jag har haft lite känningar i min nacken men det blev genast bättre efter dagens pass!
 
Nä nu tar jag och intar ryggläge i soffan
 
//PIllan
 


Åååh så fina!! : )

Vad fina ni är!! ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se