6 juni

 
 
Filippa tidigare idag under den årliga brännbollsturneringen Träslaget
 
 
Filippa och Matilda som hippies... men blötare stackare var länge sedan jag skådade!
Herre jisses vad det regnade här idag :/
 
 
Hej på er
Ja vi var tidigare och hejjade på Filippa som spelade brännboll och även mitt jobb hade ett lag med som vanligt. Själv håller jag mej till hejarklacken men i år var det nog inte roligt någonstans....
Alltså vi var påpälsade med regnkläder, handskar, stövlar och paraplyer men stackarna som spelade var som dränkta katter!
 
Snabb reträtt hem till mina föräldrar för en utsöktlunch bestående av nässelsoppa med gott bröd och jordgubbar till efterrätt. Nu har vi precis ätit varsin sill-tallrik, gud så gott!
Ikväll tar jag ett glas vitt vin och kurar i soffan men i morgon får ni ett tips på en av mina favoriter bland röda viner som passar till grillat!
 
Trevlig kväll //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se