Fredagsfrukost -Godmorgon!

 
 
Somrigt och lätt precis som vädret idag! Åh herregud solen...?!
Fantastiskt men det verkar bli kortvarigt :/  Buhuu jag blir galen på detta s**tväder alltså!
 

Kokosälskarens nya dröm!
Lindahls har kommit med ny smak på sin kvarg och en större förpackning!!
 
 
Denna juice från Proviva utan tillsatt socker är en riktig favorit så syrlig och törstsläckande, Lemon/Lime
 
Topping som gör kvargen (utblandad med grekisk yougurt) komplett
Hampafrön, kakao-nibs, musli, hallon och kokos-flakes, YumYum
 
 
 
Ja god morgon fredag
Ledig idag, tur som en tok då vädret som sagt äntligen följer mitt önskemönster!! Men som sagt i morgon tar höstvädret tydligen över igen.
 
Idag ska jag, mami och Nikki iväg och handla blommor till våra utekrukor.
Har noll inspiration till just sådant då det bara regnar och är kallt
Har sällan någon direkt plan för mina krukor utan brukar mest impulshandla när jag väl är på plats i växthuset. Inte den bästa idén jag vet..... Får alltid åka tillbaka och komplettera och till slut är det ett inferno av olika blomsorter tillsamman :)
Men en enhetlig färgskala brukar jag åtminstone åstadkomma !
 
Eftermiddagen ska minsann tillbringas med min darling A på golfbanan!! Vi ska klämma in en 9-hålsrunda innan vi tänder grillen och det blir min premiärrunda för i år!
 
Ja ni hör vi försöker hinna med många sommaraktiviteter denna soliga fredag !
 
//PIllan


Härligt med FREDAG! Solen skiner här i Skåne men imorgon lovar de åska....BLÄ!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram

Gud va smarrigt och den kvargen måste jag testa!
Trevlig helg!

ja det är bäst att passa på innan sommaren tar slut liksom haha här har vi premiärbadat,din frukost är precis i min smak gud så gott med kokos i kvarg den måste jag hitta:)kram

En super härlig fredag med andra ord... Ha en fin helg. Kram

Underbart väder här men stoooorm igen...





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se