Hemma igen

 
 
Den här lilla spexiga damen är hemma igen
På med balettklänning och springa runt och studera om allt är sig likt efter två dagar borta.. ;)
 
 
God morgon
 
Sagt tidigare, det är upp i ottan som gäller om man vill njuta av fint väder denna sommar! Just nu har jag en sol från en klarblå himmel och träden är så stilla som de vore fastfrusna...
 
Så har vi INTE haft det i fjällen kan jag lova :/
Alltså i söndags när vi kom så snöade det för fullt på samtliga omkringliggande fjäll så dom blev helt vita. Det har blåst och varit typ 6 grader hela tiden, alltså man fryser ju ihjäl...!
 
 
Nikki har de senaste veckorna kommit in i en fas då man tror det är någon "bortbyting" man fått på halsen... Så helt olik mot vad hon har varit tidigare. Ifrågasätter det mesta och arga NEJ eller gallskrik hör till det vanligaste om dagarna!
Herregud jag minns inte att Filippa hade nån 5-årstrots...Finns det flera med små illbattingar där hemma??!
 
 
 
Ja då är det dags för mej att kliva på jobbet om några timmar och sedan blir det inte ledigt förrän på måndag eftermiddag...
Men det verkar ju inte bli några strålande tider i frågan om vädret i alla fall! Och jag hinner ju som vanligt med en hel del antingen på förmiddagen eller eftermiddagen då jag jobbar skift, så det ska nog gå denna midsommar också.
A och Nikki har dessutom bestämt att stanna här på hemmaplan så jag blir inte ensam som jag först trodde!
 
Vi ses i morgon //PIllan


Elly är likadan fast jag tycker det lugnat sig lite
kan ju va 6 årstrotsen som kommit tidigare

Men snö och 6 grader - usch va trist...fjällen som annars kan vara så vacker så här års! Skönt att du iaf får njuta av solen på hemmaplan!

KRAM

Usch - här regnar det och är grått och kallt. Och det ser ut att fortsätta på samma sätt hela midsommarhelgen..... Vad gäller trots så fajtas vi med 4-åring för tillfället. Det där trotset känns som det kommer och går med jämna mellanrum.

Hoppas du får en bra eftermiddag på jobbet! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se