Lätt som en fjäril

 
 
 
Äntligen har jag investerat i ett par Butterfly Twists! Dom är ju helt toppen, ihopvikbara och  med sin lilla påse så man lätt kan slänga med dom i väskan som extra skor. 
 
Jag har länge kikat på dessa och det blev ett par klassiska i creme-färg med svarta detaljer.
Väldigt chanel-aktiga ;)
 
 
Jättesköna på foten då dom liksom töjer ut sig då du drar på dem! Lätt som en fjäril är jag på foten med dessa 
Finns lite varstans men jag köpte mina här och är sugen på fler par!!
 
 
 
God kväll (blev det visst...)
 
Har varit en vända på jobbet och det var lite extra pirrigt då jag visste att man gjort vissa uppdateringar i våra system som vi jobbar med.... Ja senast gick det sisådär, men inatt hade dem lyckats, skönt!
Alltid trevligt då förnyelse som tex uppdateringar gör det lättare i jobbet och inte tvärtom....
 
Hem för en duvning med gräsklipparen.
Jag gillar när gräsmattan är nyklippt och liksom "randig", perfektion :) Kan bara stå och beskåda den när jag är klar och så småler jag.... jag vet inte riktigt klokt *asg*
När A klipper kör ju han med åkgräsklipparen men nej det blir inte alls som då jag kör med den gamla hederliga handskuvade!
Jag har på lägsta nivån på klipparen så gräsmattan liknar en putting-green!! Ja ja alla har vi våra små böjelser... ;)
 
Jag och Nikki har varit i gymmet och jo idag kändes kroppen samarbetsvillig, men oj oj vad stel då jag körde lite yoga som avslutning!
Svettigt intervallpass med många burpees bidde det , skönt att få sträcka ut ordentligt direkt efter då man är varm ändå.
 
Ska snart åka ner och hämta upp Filippa som börjat sommarjobba nu i eftermiddag. Hon har turen att få vara på vackra Hussborgs Herrård även i sommar, toppen!
Så jag tar helt enkelt med mej klubborna och intar ranchen innan hon slutar för ikväll :)
 
//PIllan


Näemen shieeet vad fina! Ska nog klicka hem ett par nu på direkten (:

Så fina och smidiga skor. Ja det där med gräsmattan kan vara viktigt ;) Kram Suss

Dom där är ju grymt snygga! Har seglat på dem själv men inte klickat hem några ännu!

Härligt att kunna slå två flugor i en smäll...golf och hämta dotter - topp ju!

Dessa är supersköna känns som tofflor 😀har ett par helsvarta men denna färg blev jag oxå sugen på nu ☺️👍

Riktigt snygga!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se