Morgon med utsikt

 
 
 
Älskar att tassa ut på altanen med min kaffekopp mornar som denna i lördags!
Solen går upp och allt vaknar och så även jag... :)
 
Det är så lugnt och fridfullt, kan aldrig se mej mätt på min utsikt!
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Kan ni tänka er sommaren är här, ja i almanackan i alla fall!
Jag återgår till jobb efter en veckas "vårsemester". Har varit en bra vecka trots vädret... Mycket som blivit avbockat på "todo"-listan och även lite nöjen så tummen upp.
 
Igår körde jag ett riktigt svettigt pass i gymmet .
Jag valde lätta vikter men många repetioner och i ett högt tempo. Mellan varje övning så körde jag bänk-press i smith-maskinen, 20 snabba med bara stången... Kan lova att jag har känningar i bröstmuskeln idag, kör nämligen väldigt sällan just bänk-press!
Däremellan mest ben-övningar som ger mycket puls (stora muskler), jag badade i svett ;)
 
Nu kör vi juni //PIllan
 
 
 
 
 


Låter som ett härligt pass!! Hejja dig! Ben och rygg är mina favoriter...squats, marklyft å frivändingar - älskar frivändingar!!

En härlig måndag och vecka önskar jag dig!

Du bor ju så galet underbart:) sommar o sommar mer som höst just nu haha ha en härlig start på juni månad.kramar och hoppas paketet ha hittat fram.

Hej,

du får gärna maila mig då jag ej hittar din mailadress och har en förfrågan.

Bästa,
Angela

Svar: Du är välkommen att maila mej på [email protected]
//PIllan
Pernilla/Pillan

Ser super mysigt ut!!

Men gud så härligt med en veckas semester för att kunna bocka av på att-göra-listan! Precis det hade jag behövt just nu....ligger hopplöst efter pga jobbet och annat....
Och vilken vacker utsikt du har, förstår att du aldrig tröttnar på den. Helt fantastiskt att få vakna upp till varje morgon!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se