Räkor & Tårar

 
 
 

En lätt räksallad, ett glas bubbel och vattenmelon blev det framför prins-bröllopet i går. Riktig sommarmat, fräscht och gott som passade perfekt till en lätt middag
 
 
Morning
 
Idag vaknade jag av smatter på rutorna och jo det fullkomligt vräker ned utomhus.....
Jag var ute i går morse för att hinna med lite plantering och lite gödsling av olika växtlighet så för mej passar detta regn perfekt, just idag!
 
Jag och Nikki ska inom några timmar  packa in oss i bilen och styra kosan mot fjällvärlden för att möta upp A och sedan vidare resa till min mormor.
Ni minns kanske att jag tidigare berättat att hon bor långt bortom mobiltäckning och gatlysen ....
Så därför kopplar vi bort oss från nätet ett par dagar MEN jag har förberett ett inlägg som dyker upp i morgon! Ett inlägg med lite glitter och glamour kan ni se fram emot :)
 
 
 
 
Åter till prinsbröllopet igår som jag följde "slaviskt" under hela eftermiddagen och kvällen! Ett miniavbrott då jag körde Nikki på lite festligheter hemma hos en kompis. Jag älskar kungliga bröllop och redan då Lady Di gifte sig satt jag bänkad framför tv:n fast jag bara var liten...
Babblar och kommenterar alla kungligheter för att försöka överföra detta på Filippa och hon liksom bara -Ehh har Madeleine ett barn, det visste jag inte!?
Ja så ni förstår ... helt olika planeter då jag redan är inne på att förklara vem som är Leonores tre-och fyrmänningar! :)
 
Men alltså så vacker Sofia var, klänningen var helt fantastisk! Otroligt smickrande på hennes vackra figur, håret superelegant och buketten i ljuvliga rosor!
Åh mina tårar trillade flera gånger under vigseln.  Väldigt personligt och överraskande på flera sätt, kul!
Vad tyckte ni?
 
Ha en bra söndag //PIllan
 


Jag tyckte bröllopet var fantastiskt
såg nästan allt från morgon till midnatt :)
å när dom kom in i kyrkan började jag gråta o Elly va mest brydd på mig :)

Idag sprider jag nätkärlek och tipsar mina läsare om din blogg!!

KRAM

Svar: Tack söta gulliga du! Ska göra nåt liknande då jag kommer tillbaka hem till datorn😃 Kram
Pernilla/Pillan

Det var otroligt vackert bröllop!!! tårar..





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se