Sommaren kom med vännerna!

 
 
Från kallt, blåsigt och regnigt till en knallblå himmel och gassande sol, LYCKA!!!
 
 
Nikki och jag var ute tidigt i morse för att njuta, ifall det skulle mulna på.... men det gjorde det verkligen inte! Så vi har spenderat hela dagen här ute i solen så mycket isvatten gick det åt :)
 
 
 
Söndagen lider sakta mot sitt slut men jag ska faktiskt bege mej ut på en runda lite senare. tror kanske inte det blir löpning men en stärkande PW blir det i alla fall.
Jag vänar ett par timmar så det inte är gassande sol för den varan har jag verkligen fått njuta idag. Solcremé har man inte behövt alls tidigare  i år men som tur var hittade jag några tuber. Smörjde oss flera gånger, jag och Nikki eftersom man är vitare än vit just nu....
Längtar ju SÅ efter brunbrända ben men skynda långsamt!
 
 
 
Slapp i solstolen för Nikki och mej under förmiddagen
 
 
 
Nikkis kompis Edit kom mitt på dagen så tjejerna har verkligen haft en toppendag med picknick, lek och bus. Även A kom hem under dagen och han slängde jag upp på gräsklipparen direkt, ja nån nytta får man allt bidra med då man varit bortrest... ;)
Grillen har fått jobba för att fixa kvällens middag. Mumsigt som vanligt med kött och sallad & att få sitta i skuggan och ändå är det varmt!
 
 
Värmen dök liksom upp redan igår, helt otippat men väldigt välkommet!!
Det var nämligen Hemvändardagen så mycket som hände både under dagen och kvällen/natten
Jag hade bjudit hem några av mina utflyttade vänner plus ett par som fortfarande bor kvar. Vi käkade, vinade och hade det så himla trevligt!
Toppenkväll då solen bara sken och vattnet låg alldeles spegelblankt Ni vet sånt man längtar och drömmer om iskalla mörka dagar i januari....
 
 
 
 
 
 
Här har ni oss, gamla vänner som inte ses allt för ofta nu för tiden...
Men när man väl gör det känns det som det var igår! ♥
 
 
Nu laddar jag för en runda innan jag ska sussa gott, för i morgon är det jobb igen!
 
//PIllan


Ja,visst är det härligt att sommaren äntligen är här! :) Kram

Vilken härlig dag!

Vilka underbara bilder å va skönt att sommaren kom tillslut!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se