Sömnlös men med en god frukost

 
 
Jordgubbar...till frukost, lunch och middag helst så här års!
 
Morning
 
Ja ingen God före idag....
Alltså jag förstår inte vad som flugit i mej senaste veckorna, jag sover som en kratta! Eller jag sover inte alls skulle jag vilja påstå!
Ni vet man kan säga att man knappt sovit men vet att man nog ändå har slumrat med jämna mellanrum under natten. Så är icke fallet med mej :/
Jag sov fram till 00.40 då vaknar jag med ett ryck och sen är det tvärkört!
 
Var uppe i dryga tre timmar och bytte från olika sovrum, och soffor för att söka efter John Blund, men icke.
Ligger och glor i taket, provar med sov-mask, spelar på telefonen, läser...
 
 
 
Och då jag ligger där och tänker så blir allt (på natten) till stora världsliga problem fast det kan vara typ en sticka in fingret... ja ni hajjar!
 
Försöker att släppa alla tankar och bara låta dem sväva bort men alltid är det nåt som hakar upp sig i nån nervsynaps och sväller upp likt en ballong...
Om inte samtliga i familjen varit hemma så hade jag tagit tag i städning och matlagning så jag fått nåt vettigt gjort men att börja slamra på så är inte speciellt snällt!
 
 
 
Bananplättarna har sällskap av röda goda gubbar, lite kokosflakes, kakaonibs och en klick kvarg. Kaffet smakar just nu gudomligt och min uttorkade sömntörstande kropp mår lite bättre av att fyllas upp med gott kokosvatten!
 
 
 
Förmiddagen ska ägnas åt en nubbesallad (tillagas), lite dammsugning och några slag med golfklubban. Sedan kallar jobbet och det är väl bara att lyda...hur trött jag än må vara!
 
//PIllan


Men gumman - va jobbigt att du inte kan sova!! Hoppas du hittar tillbaka till vanliga sovmönster snarast!! Förstår att kaffet smakar extra gott idag!

En härlig torsdag önskar jag dig!!
KRAM

ser mumsigt ut;) usch vad jobbigt när man inte kan sova :-/ hoppas denna natten blir bättre. Glad Midsommar:)

Stackare, vet precis hur du har det och det är ingen rolig historia. Hoppas sömnen kommer tillbaka och att du får en riktig mysig och skön midsommar. Kramisar Tina

Usch vad jobbigt det låter!! Hoppas verkligen att du får sova bättre inatt.

Midsommar-kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se