En annan stil....

 
 
Jag har typ två garderober numera ...men bara på sommaren.....
 
 

 
Ja alltså inte fysiskt två garderober utan två helt skilda stilar av innehåll!
Dels min vanliga Pillan garderob med tunikor, tajta byxor, tunna blusar och sedan en "golf-garderob" som innehåller strikta piké-tröjor, kjolar med fickor och rutiga bomullströjor...! Helt galet eller hur ;)
Nu för tiden är det ändå inte så strikt på golfbanan men man vill ju gärna vara "korrekt" på banan , hi hi
Här är en ny tröja från Lexington,som kommer göra sig bra på banan om några månader!
 
 
 
Hej på er
I morse hade jag och mini en riktig softar-morgon! Efter frukost gick vi tillbaka till sängen och Nikki fick kamma och pilla mej i håret hur mycket hon ville (såå skööönt) hon påpekade flera gånger hur roligt det är att fixa med mitt hår och jag njöt så jag tror jag somnade till lite...!
Hon sjöng även under tiden så jag hade det riktigt bra :)
 
Nu får mini spendera kväll och natt hos mina föräldrar och då har hon fullt upp eftersom en av hennes "bästisar" bor granne. Jag börjar jobba så tidigt i morgon och vill inte dra upp henne på dagis vid 06 då det inte är nödvändigt!
 
Ikväll tittar jag på Berg & Meltzer :)
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se