Friday...FriYay!


 
 
Jippi äntligen fredag, Yeay!!
Idag efter jobbet packar vi in oss i bilen och sticker upp till stugan och fjällvärlden. Ska bli superskönt!
Vi tänker ta det soft under lördag med lite spa, bad och bowling och istället satsa på skidåkning söndag och måndag då alla människor "försvunnit" från backen ;)
 
Då är alla sportlovsfirare på väg hemåt och vi får förhoppningsvis mycket åktid istället för mest kötid till lift...!
Mini är som vanligt super-pepp inför skidåkningen och ännu mera då Filippas pappa levererade ett par sprillans nya pjäxor till damen igår! Hon har dessutom ett par nya skidor som hon inte hunnit testa ännu, så nu blir det åka av :)
 
Önskar er en fin fredag //PIllan


Härligt med familjetid i stugan! Hoppas ni får fint väder.
Själv ska jag på träff med mitt andra jobb, Friskis och Svettis, ikväll. Vi ska träna Power Hour oxh sen avsluta med Tapas och vin:)
Önskar Er en skön helg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se