Hjälpa våren på traven...

 
 
Jag tar på mej en rosa blus och arrangerar lite blommor i en vas..
 
 
Tänder doftljus som påminner om vårens blomning, här är en favorit från Voluspa
 

Härliga rosa ranunklar!
 
 
 
Ny vecka och sista veckan innan påskveckan drar igång! Nikki frågade mej i morse - Hur långt är det till sommaren?  Vad svarar man på det...
Först kommer påsk nästa vecka med påskharen som lämnar ägg sedan får vi nog åka slalom några gånger till innan det är maj och allt blir grönt! Sen är det inte långt kvar....
Fast det där vet man ju aldrig för ofta är ju juni så iskallt så påsk var varmare?!!
Här startar veckan men snö som faller och allt är på något sätt jämngrått... trist så jag hjälper våren på traven och klär mej i en ljusare skala och piffar inomhus så länge .
 
Ha en fin start //PIllan
 


Gör du rätt i... Så fint med rosa..





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se