Jobb-ig söndag

 
 
 
 
Dagens frukost, Grekisk yougurt med hallon, blåbär, granola, nötsmör och en klick vispad grädde plus kaffe:)
 
 
Jo fast det är söndag så hade jag min klocka på ringning nu på morgonen...
Det här blir en "jobb-ig" söndag
Först ska jag åka till Filippas hemmabacke och jobba i serveringen i drygt fem timmar. Sedan gasar jag hemåt och mot mitt vanliga jobb.... Där får jag kliva av 22 ikväll... Jo det blir nog en rätt så jobbig söndag!
Men hey solen strålar och humöret på topp, kaffet i magen och jo rätt låt vann ju... det tyckte både folket och jurygrupperna!
Filippa kom på 8:de plats igår och var faktiskt nöjd (drygt 50 startande) så idag laddar hon om för en ny tävling och jag håller tummen såklart!
Nikki skickade film då hon åkte slalom hon med igår så tjejerna får njuta av sol och sport!!
 
Skön söndag till er //PIllan
 
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se