Paltkoma på Högis...

 

Mina fina tjejer<3
 

Ett glas rött och en rejäl köttbit = paltkoma
 
 
 
 
 
Strålande lördag!!
 
Jippi äntligen har solen behagat att visa sig och vi ser ut att få en fantastisk dag!!
Uppe med tuppen idag och det kan kanske vara så att magen är i lite "olag" efter gårdagens frosseri på "Högis"...?! Herregud så vi åt... Jag tog en rejäl bit oxfilé med svamplasagne, tryffelolja och aioli, så gott
Bordet fylldes snabbt på med entrecote, surf and turf, pommes, sallader, sparris, olika såser, vi och öl och som sagt vi åt så det var svårt att ta sig till bilen efteråt ;)
 
Nu laddar vi för en dag i slalomens tecken igen och ska hejja fram Region 2 till nya framgångar!
 
//PIllan


ååå vad gott de där såg ut att vara :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se