Rivstart och full gas

 
 
Undrar just när jag ska hinna bläddra i den här tidningen.... Fick i alla fall denna i förra veckan och det var en julklapp från jobbet :) Ni vet ett presentkort där man kunde välja bland en massa olika saker och jag valde en prenumeration på just Topphälsa.
 
 
 
Hej hej måndag
 
Vi kom hem sent i går kväll och eftersom A är kvar i Dalarna på möten så fick jag köra tjejerna direkt till mina föräldrar för övernattning. Jag var ju uppe och sparkade igång tuppen vid femsnåret i morse... :/
Herregud det borde vara lag på att man skulle vara ledig även på måndagen efter en veckas semester så man hinner komma i fas hemma igen, hi hi... eller hur ?!
 
Vi avslutade våran SM-vecka på allra bästa sätt då Filippa tog silver i parallell-slalomen sista dagen!!
Så fantastiskt roligt och det var så minimal marginal till gulden... Men otroligt roligt och hela den blöt-snöiga dagen blev plötsligt så full av solsken & glädje... :)
 
Jag och Nikki ska strax åka till morfar och laga middag då mormor har rest bort ett par dagar. Sedan ska bilen tvättas för besiktning i morgon.
I morgon har vi även bjudit in vårat "mini-gäng" för sedvanlig påsklunch här hemma hos oss.
 
Onsdagen viks åt utvecklingssamtal med Filippa, lite ansiktsbehandling och jobb. Sedan ska kvasten smörjas och på torsdag får jag göra ett arbetspass innan jag kan lätta mot Blåkulla.... Men måste sedan vända åter för att jobba även långfredag....
Därefter rattar jag bilen mot fjällvärlden och min mormors hus med alla släktingar på min mammas sida. En tradition som jag helst inte missar i påsk-tider!
 
Ses i morgon  //PIllan


Låter som en skön plan för veckan!

Lätta mot Blåkulla... : ) Knyt sjaletten, sparka igång kvasten och be katten hoppa upp där bak. Nu kommer vi, alla kärringar!! haha ... GLAD PÅSK! : )





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se