Tack !

 
 
Dagens andra frukost blev äggröra på en knäckemacka, så gott! ...o enkelt ;)
 
 
 
Till det serverades en smoothie med hallon, bladspenat och kokosmjölk
 
 
Easy & Healthy, perfect combo
 
 
Jag börjar med att TACKA er som lämnade en kommentar på förra inlägget!
Det verkar som ni samtliga som svarat är nöjda med bloggen precis som den är och det är ju jättekul.
Träning och mat är det som gillas allra mest :)
 
Jag blir väldigt glad då ni blir inspirerade till att träna eller testa nya hälsosamma recept som jag tipsar om, för det är precis det jag önskar mest, att ge er en kick !
Precis som man tipsar sina vänninor/vänner om man köpt nåt snyggt eller provat typ en ny kräm så gör vi det här också i "bloggvärlden" och fler av oss får braiga tips:)
Det är den stora fördelen med bloggar enligt mej att man upptäcker nya recept eller en snygg tröja som man annars aldrig skulle ha sett....
Jag läser även bloggar där skrivaren har en mycket lyxigare och dyrare smak än mej och då blir det som att bläddra i ett riktigt lyxigt magazine, man får helt enkelt bara drömma en stund, härligt det med!
 
Då fortsätter jag i samma "Pillan-anda" och hoppas att ni hojtar till om ni vill se mer eller mindra av något framöver :) !!
 
//PIllan


Men visst är väl knäckemackor himla gott! :)
Vill också säga att jag gillar din blogg precis som den är. Kör på med träning, mat och andra tips, det funkar hur bra som helst!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se