Tre i ett

 
 
Väldigt sällan jag har guldsmycken på mej, har oftast silver...
Hittade dock detta halsband och blev överförtjust! Ja det är ju inte guld guld.... utan bara guldfärgat ;)
 
 
Så himla fint med tre halsband i ett liksom! Om ni är sugna på lite nya smycket så ta en kik på deseos det var där jag hittade detta fina!
 
 
God morgon på er
 
Solen strålar men jag vaknade tyvärr med lite huvudvärk....
Dock inte så farligt så det inte ska vara åtgärdat med nån kopp kaffe eller i värsta fall en Treo comp!
Känner mej lite sliten i kroppen och det kan vara för att jag tränat ganska många dagar på raken nu...
Idag blir det ett härligt aerobics-pass men sedan checkar jag ut från träning på gymmet i några dagar...
Ska bara ta lite sköna promenader och nån skidsväng i bästa fall :)
 
Tips får ni på en bra sida med mycket fina smycken idag! Snabb leverans dessutom så in och kika och kanske hittar du nåt fint till påsk :)
 
//PIllan


Jättesnyggt halsband! Precis i min smak!

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se