Två brons toppades med yoga

 
 
 
V-tecknet för två bronsplatser idag!!
 
 
Japp nu ska jag ta en lång skön dusch och sedan blir det mys i soffan med hela familia!
Filippa krigade sig till en topplacering i dagens storslalom, en tredjeplats! Det var hundradelar i toppstriden och Filippa ledde efter första åket med blev till slut slagen av hundradelar....
En till som verkligen krigade sig till en bronspeng var ju såklart Johan Olsson på femmilen. Hatten av för honom!!!
 
Jag har som vanligt avslutat söndag eftermiddag med nästan två timmars yoga. Känner mej faktiskt lite smidigare nu än för bara ett par månader sedan så det går framåt!
 
I morgon kör vi igång sportlovsvecka i våran del av landet. För Filippa innebär det bara lite mindre skola och lite mer slalom ;)
//PIllan
 


Schysst rumpa i de pantsen om jag får säga det :) inte konstigt alla killar står längs bak i yoga salen hahha



Jag bjuder till Tävling idag:)

Ha en kanonvecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Åh grattis till alla priser. Härligt med yoga. Jag ska verkligen komma igång nu. Jag ska, jag ska, jag ska!

Vad kul och så härligt med yoga! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se