Vad gillar NI??

 
Vintips och partaj, hmm det där med party händer lite för sällan bara... ;)
 
 
Min eviga jakt på "rätt" topping av bananpannkakorna :)
 
 
Få till den perfekta sammansatta middagen så lätt och så nyttigt som bara möjligt....
 
 
Träningstips i gymmet, olika övningar eller färdiga pass... Hur mina träningsveckor ser ut...
 
 
Hur håller jag motivationen uppe.... Hur skapar man enkla träningsrutiner utan gym.... 
 
 
Shopping, shopping, shopping jag tipsar om skönhetsprodukter jag gillar, nya snygga jeansen eller billiga fina kläder till barnen...
 
 
 Inredning.....är ingen inredningsbloggare men visar ibland upp vårat hem, hiss eller diss på dessa inlägg..?
 
 
 
God morgon strålande onsdag i mars
Det börjar bli svårt att klä sig när det hux flux blivit vår även i min del av landet...!
Det är en månad för tidigt och därför kan inte min hjärna riktigt greppa detta.... Jag kör på med dunjackan fast en tunn kappa skulle passa bättre! ;)
Nikkis dagisuppsättning av kläder är enorm med allt från vinteroverall, skalkläder och galonställ....
 
Nu mina bloggvänner har jag en fråga till er!
Jag undrar nämligen vad det är ni främst gillar att läsa om här på min blogg? Vad är det som får er lite extra intresserad då klickar er in här ...?
Min blogg är ju en salig blandning av väldigt mycket... Ja helt enkelt om mitt liv, vardag som fest och kommer självklart att så förbli. Men jag tycker att det är jättespännande att höra vad ni gilllar!
Om ni är flera som gillar samma sak är det lätt för mig att "rikta inläggen" lite mer så ni blir ännu nöjdare!!
 
Så snälla du, ta en liten minut och ge mej lite feedback, även ni som inte är bloggare själva, Thanx :)
 
//PIllan
 
 
 


Jag gillar blandningen, av vardag, träning, shopping eller bara vad ni hittar på! Hur en "vanlig "familj får ihop sin vardag.
//

Håller med ovanstående så fortsätt precis som nu 👍😘 / Carina

Jag gillar blandningen av allt. Den ger mig grym inspiration till att laga god och nyttig mat samt träna!!! Tack för att du delar med dig! //Hanna

Jag gillar att få se glimtar av dina fina dukningar eller kuddar eller vad det kan vara, det ger mig ett hum om hur man "kan" göra, jag som är helt grön inom inredning! Och träningen såklart! :D

Jag gillar allt vad du skriver om!=)

Jag gillar det mesta också, men tränings- och kosttipsen samt klädtips är nog mina favvo! ;)

Jag tycker det är träningen och maten som är roligast att läsa om och lilla Nikki så klart👍! Jag blir peppad att leva nyttigare när jag läser dina inlägg. Det bästa är att jag tycker du har en bra balans mellan allt det du gör😊! Camilla

Gillar att du har den blandning du har, precis som det är i livet... Har lite favoriter i dina recept och tips inom mat och dryck, träning och träningsövningar, tips på "hygien"prylar..Sooo keep it comi´n :)

Inredning, outfits och träning gillar jag :)

Jag gillar den som den är! Lite av allting;) gillar dina tips på nyttig mat o träning!

Hej! Tittar in för första gången, och ska se mej runt lite mer här! En blandad blogg gillar jag :-)

Älskar din blogg som den är,den är peppande när det gäller kost o träning man blir inspirerad och glad att titta in här och det gör jag flera ggn om dagen så uppdatera så fall mer;)en riktigt feelgood blogg kramar

Jag gillar kombon på din blogg! Uppskattar att få läsa om hur andra får ihop vardagen med barn, träning och hälsosam mat. Det peppar mig också! Sen ska jag erkänna att jag gick och köpte samma rosa träningströja som du på H&M efter ditt inlägg för nån månad sen. Så fiiin och jag hade aldrig tittat efter den utan ditt tips :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se