Våffeldagen och nya "fjäll"

 
 
 
Äter ni våfflor dagen till ära??
Vi äter ett gäng till lunch idag,  med en god fruktsallad och vispad grädde, mums ;)
 
 
Ja idag blir det våfflor till lunch innan det är dags att sätta oss i bilen för några timmar efter vägen...
Några inplanerade stop har vi så inte Nikki blir allt för åksjuk... Hon har faktiskt blivit bättre sedan hon fått en framåtvänd stol och det är (peppar peppar) långt emellan hon blir så dålig att hon liksom "ropar på ulrik"...!
 
Jag har själv aldrig varit i Sälen så det här ska bli riktigt skoj!
A har ju såklart vart där massor med gånger eftersom han är dalmas men för mej har det aldrig funnits anledning då jag ju har de riktiga :) fjällen på närmare avstånd!! Sälen känns som lite, ursäkta uttrycket, "Stockholms-fjäll"... vi är ju bortskämda med både Härjedals- och Jämtlandsfjällen inom 1-2 timmar bort!
Men jag tycker det ska bli riktigt skoj att prova på nåt nytt! Självklart åker både kamera och dator med så ni får uppdateringar både från backarna och runt omkring!
 
Ha det gott //PIllan


Hoppas ni får det mysigt i Sälen. Hehe jo du har lite rätt det är lite mer "Stockholmsfjäll" i Sälen.
Personligen gillar jag lite större och brantare backar, men ni kommer säkert ha supermysigt!

Kram Malin

Inga våfflor här idag, får bli till helgen istället. Sälen är helt ok, men om jag får välja så blir det Åre helt klart. Ha det nu så mysigt o hoppas ni slipper få "Ulrik" på besök under bilfärden. Kramisar Tina

Mumsigt med våfflor!!

Mina tjejer var också åksjuka men så fort vi skaffade framåtvänd stol blev det genast mkt bättre.
Mums med våfflor det fick mina barn i går medans vi vuxna åt kycklig,alltid resturang hemma hos oss:)kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se