5 års kalas

 
 
Lilla fröken som inte kunde stå stilla när jag ville fota... för pirrig och förväntansfull inför kompisens kalas!
 
 
 
Här är den nyfyllda 5-åringen och allas favoritkille, Sigge!
 
 
Nikki och Ellie var först att gratulera :)
 
 
Det blev som utlovat ett dinosaurie-kalas för både kött- all- och gräsätare!
Det hade till och med varit en dinosaurie på plats (för det fanns tydliga fotspår i golvet!) och lämnat en hel drös med dinosaurieägg med roligt innehåll.
Barnen tränade "fyrstrukna ciss" och sprang och hoppade så mammorna fick lättare migrän, exakt precis som barnkalas skall vara !!
 
 
Efter lunchen fanns diverse godsaker att tillgå bland annat den här mammans favoriter, dadelbollar!
 
 
 
Jo men då var det måndag efter en ovanligt lååång helg!
Solen skiner men som en liten "bonus" fick jag istället skrapa bilrutan i morse... :/
 
Pappan i familjen dök upp igår eftermiddag och det lite tidigare än beräknat då vädret stoppade gårdagens spel. Perfekt för mej som då kunde gå på terminens sista yoga-pass och åhh som jag njöt... eller?! Det känns att det var nån vecka sedan, gahh vad man/jag stelnar till snabbt!
Ändå kör jag en del rörlighetsträning men tydligen inte tillräckligt....
Nu får jag försöka klämma in lite egen yogaträning under sommaren så jag inte riskerar att sluta som "kylskåp" ;)
 
I morgon åker jag iväg på en liten tjänsteresa med kuligheter! Vi ska tydligen långt ut i skogen... så det gäller att packa med sig varma kläder gissar jag ;)
 
//PIllan
 
 
 


finna bilder

Så kul med kalas!=) Ser jätte mysigt ut. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se