Aktiva klubben

 
 
Nikki påpälsad med mössa och överdragsbyxor  i slutet av maj.... inte kul alls! Tur vi hade fullt upp med uteaktiviteter så vill höll värmen uppe
 
 
 
Filippa gick en rond med slagträ och tränade inför kommande brännbollsturnering!
A (arbetsklädd för -25.. ;) körde låånga drive:ar över vattnet
Även min golfklubba står lutad där mot studsmattan men jag hade fullt upp med att fixa på altanen och fastnade inte på bild :)
 
 
 
 
Ny vecka och trumvirvel..... Jag har SEMESTER !!
Wiiieee
Denna första semesterdag ska ägnas åt tid i köket och bullbak...Inte allt för ofta bullar i mitt kök men såhär i stundande sommartider vill även jag ha ett gäng att plocka fram ur frysen!
 
Gårdagen ägnade hela familjen utomhus med städning av altanen. Skrubbande, spolande och torkande, möbler plockas fram och dynor dammas av.
Nu saknas bara det viktigaste...värmen! Buhuuu börjar bli riktigt less på kyla, blåst och regn nu...
 
Inte bara städning hann vi med utan även diverse sportigare aktiviteter!
Om ett par helger är det årliga "Träslaget" här i byn och Filippa ville träna lite slag och lyr-bollar så vi rotade fram ett kit och körde med henne!
Övriga familjen som är golfspelare passade på att svinga lite med klubborna. Vi har ju så bra att vi har en egen liten golfbana med hål och bunkrar runt omkring... Och vill man slå långt så är det bara att rikta slagen ut mot vattnet :)
Riktigt sååå långt kommer dock inte jag :)
 
Trevlig start på veckan /PIllan


Tack och lov hittad värmen och solen till oss i helgen, var på vippen att ge upp hoppet.... Härligt när utemöblerna är på plats nu får vi hoppas att värmen kommer till er. Kramisar Tina

Vad härligt och njut av semestern!

Tjoho vad härligt med semester!!! Men jag håller med, var är värmen??? Lite varmare idag men ingen värme liksom.

Kram Malin

Härligt med semster och bullbak!! Ha en toppen dag. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se