Bara en gnutta sommarinspo!

 
 
 
Lite härlig inspo inför förhoppningsvis soliga dagar på stranden, från Lindex onlineshop!
 
Jag älskar turkost på sommaren så kombon här ovan ska jag absolut shoppa
Jag är en riktig "bikinioman" och gillar att köpa nya inför varje sommar. Tur jag inte är ett dugg välutrustad på överkroppen så jag jag go bananas och slippa tänka på "stöd" osv... ;)
Bra mycket billigare är det oxå med en liten trekants-bh än en uppbyggd stilig sak från någon specialbutik...
 
Ibland är mindre bättre ;)
 
 
 
 
Har ni sommaren inplanerad i detalj?
Där är det lite märkligt för jag är annars en väldigt strukturerad person men somrarna får bli lite som dom blir.... Ja resor är inbokade men annars får det rulla på liksom!
Så Bring It On
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Snygg bikini!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se