Blått & Fredag

 
 
 
Vackraste Hortensia i skir ljusblå färg men jobbiga att sköta då dom liksom aldrig blir "mätt" på vatten....
 
 
Matrummet har skiftat färg och gått över till somrig outfit i blått!
Som jag skrivit tidigare så är det blått som ger den mesta sommarkänslan hos mej, både i kläder och i inredning/utredning. Ingen färg som jag använder alls övriga året... lustigt :)
 
 
 
Ja då har vi nått fram till ännu en fredag och dessutom sista i maj.... Alltså vilken skräpmånad (i väder sett) så nu hoppas jag att "min" månad juni har lite mer att komma med! Fast jag försöker tänka bort hur midsommar brukar se ut...ahhhh bingo bingo, jag hörde inte riktigt vad ni sa... :)
 
Idag ska jag och några väninnor ta en runda i Sundsvall. Shoppa lite, ta ett glas vin och senare äta en god middag tillsammans. Ska bli riktigt trevligt hoppas jag.
Nikki ska gå med mormor och morfar på cirkus och A åker till fjällstugan för att hämta hem skotrar, så det gäller att passa på :)
 
Önskar er en fin fredag //PIllan
 


Shoppa och ta ett glas vin med väninnorna! Kan det bli bättre? Näääee... : )

Ja blått och vitt tillsammans är liksom sommar - håller med dig helt och hållet! Såååå vackert!!

En härlig fredag och en skön helg önskar jag dig!

Underbara blommor!!!=)

Vilken bra sajt.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se