Passa på!

 
 
Olika sorters nötsmör och Cocosas kokosolja är "stapelvaror" i mitt skafferi. Använder dem i stort sett dagligen.
Så idag kommer ett tips på rabatt, nämligen hos Bodystore som har 20 % på allt den här veckan ut!
Så klicka er in och gör en beställning nu när priset är lite förmånligare :)
 
 
 
Hej på er
Börjar se ljuset långt där borta i tunneln men har ändå beslutat mej för att inte köra kvällens aerobics pass! Sorry mina fina deltagare men denna gången ska jag bli riktigt frisk!
Ska försöka styra upp en skön långprommenad med någon villig vännina i kväll, så jag får njuta frisk luft och trevligt sällskap har jag tänkt.
Just nu skiner solen och jag hoppas den fortsätter med det ett tag, jag känner mej mycket piggare av en extra D-vtamindos!
 
Ses snart //PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se