Sist på bollen....

 
 
Inget ont som inte har nåt gott med sig...brukar man ju säga! Den här gången gäller det faktiskt min dumma influensa... och vad kan en sådan föra med sig för gott?
Jo när jag efter några dygn hade kvicknat till men ändå var för dålig för att kliva upp och typ titta på tv så slog det mej att nu ska jag ta tag i det där pod-lyssnandet som alla snackar om!
Sagt och gjort laddade jag hem alla pod-avsnitt av Wahlgren & Wistam och plöjde där i mitt lätt omtöcknade tillstånd... Fick mej en hel del skratt och mersmak för detta fenomen!
Så nu har detta blivit ett nytt litet nöje då jag har en ensam stund till övers (inte allt för ofta mao)
 
 
 
Söndag och snöblandat regn... väldigt o-charmigt!
Men jag och Nikki har i alla fall ett 5-årskalas att se fram emot om några timmar, trevligt ;)
Vi har verkligen haft en riktigt härlig helg med massor med umgänge och god mat.
Igår var vi till Carola och med oss hade vi...... tadam Surströmming! Ahhh världens delikatess om ni frågar mej :)
Vi åt och njöt men Nikki rynkade som vanligt på näsan och fick såklart annan mat!
 
Vi ses senare //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se