Totalt däckad




Sorry för min tystad senaste dagarna... Men jag ligger helt däckad av nån influensa, feber och ont i hela kroppen. Halsen är alldeles svullen och så nackspärr som en extra bonus...,

Hoppas kunna leverera något lite mer inspirerande a s a p

//PIllan


Nää fy krya på dig fort nu:) kul att du är med och tävlar hos mig,kramar

Krya, krya! : )

Men usch din stackare. Krya på!

Usch, din stackare! Har också legat ett par dagar, ingen influensa som tur var men ändå en rejäl förkylning med feber. Så himla trist att vara sjuk! Hoppas du kryar på dig snart.
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se