Viva vinklubben

 

På väg för att träffa mina Girls igår
 
 
Fint dukat i uterummet hos Maria som var värdinna
 
 
 
Förrätten bestod av många små plock, här chevrétoast, rökta räkor, aioli svamp och oliver, slurp!
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Här hemma går allt liksom i slow motion idag.... Ändå var jag uppe och klippte gräsmattan redan vid 9-tiden i morse... Sedan tror jag att jag gick in i trötthetsväggen för sen har jag typ tvingat Nikki att ligga i soffan och titta på film så jag kunde "rävsova" under tiden ;)
 
Hon väckte mej nämligen efter lite för få timmars sömn och det kommer igen känner jag...
Våldsamt trevligt hade vi dock igår och att vara lite trött en lördag var det värt flera gånger om!
Mycket god mat och massor med kallt vitt vin tillsammans med bubblande skrattsalvor måste ju vara bästa energihöjaren!
Dock skippar jag gymmet idag och vilar mej i form ;)
 
Nä hörrni jag har faktiskt inte tid att sitta här för jag ska vidare på nästa middags-bjudning!
 
 

Supergod pasta med massor med grädde,mmmmm
 
 

Som avslutning en marängtårta med chokladfyllning och hallongrädde... la sig som bomull i magen!
 
 
 
Ha en skön lördag //PIllan


Härligt med vinklubb o tjejgäng!! :) Ni ser ut att ha det trevligt. Kram Jannice

Men va mysigt!! Ser ut som om ni hade en toppen kväll!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se