I väntan på gymmet

 
 
 
Hej på er
 
 
Tredje dagen med en skön prommenad!
Kroppen svarar direkt med att jag sovit riktigt gott och igår vaknade jag inte förrän 06.45, pip ;) Så himla skönt!
Det har regnat, det har snöat och det har varit som en isbana dessa prommenader men inget har kunnat stoppa mej, nu ska jag tillbaka....
 
Inatt höll det dock på att "gå åt skogen" då jag låg på rygg och hostade till rätt kraftigt och självklart helt okontrollerat (då jag sov...) och jag riktigt hörde hur det knastrade till i min muskelbristning....
Denna bristning som jag verkligen tagit hand om och som började läka nu "sprack upp" och är tillbaka på ruta 1... :(
Jag klev upp och kylde direkt, smörjde med voltaren och knaprade i mej Ipren... Jag fortsätter där jag aldrig slutat...
 
 
Men som sagt nu är jag på gång, endofinerna har börjat jobba och jag känner att inget stoppar mej nu!
 
Ha en underbar onsdag
 
//PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se