M som i måndag, bland annat

 
 
Ja då rullar vi igång en ny vecka och en ny månad!
 
November och februari är nog mina "tristmånader" men i slutet av bägge blir det liksom bättre. November bjuder på advent i i slutet av februari kommer ljuset åter :)
 
Jag har varit ute och fått min dos av frisk luft på en skön prommenad. Ska jobba hela kvällen och då är det extra skönt att få tillbringa en stund ute.
Galet varmt för att vara november...12 plusgrader!? Sanslöst
 
Såg på FB att för tre år sedan (kul med dessa minnesblänkare) var det fullt med snö ute, känns väldigt avlägset!
 
 
 
 
 
Bilderna i detta inlägg är från Storhogna M som är ett relativt nyöppnat aktivitetshus.
 
Här finns restaurang med både mat och lättare fika, bowling, biograf, minilivs och gym.
Vi har varit här några gånger sedan de öppnade och vi gillar det!
 
Perfekt med barn då det är fullt "lagligt" med lite spring i lokalen (inte så stelt)
God mat och trevlig personal
 
                                
 
 
 
 
 
Den här envisa hostan verkar inte ha några planer på att lämna min kropp...!
SÅ trött på detta nu
 
Har insett att det nog blir några dagar till i vila innan jag kan återgå till gymmet igen, men det kryper verkligen i kroppen nu!
 
Hoppas ni håller er friska och krya
 
//PIllan


Mysiga bilder. Tycker november är okej eftersom man ännu inte hunnit tröttna på mörkret och har julen att se fram emot, man kan ju alltid tjuvstarta med nån pepparkaka:)

Svar: Älskar pepparkakor och glögg! Har tjuvstartat med glögg... ;)
Pernilla/Pillan

en kompis till mig hade hemsk hosta i 6v
hoppas d inte blir så länge för dig :)

Svar: Buhuu hoppas det inte gäller mej....
Pernilla/Pillan

Men så mysiga bilder...ser ju så härligt ut!

Hoppas du piggar på dig nu så att du får komma igång med träningen igen!
KRAM

Svar: Ja tack snälla, det hoppas jag med!
Pernilla/Pillan

vilken mysig dag!!!=) ha en fin vecka. rkam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se