Mina tillfälliga begär....

 
 
 
När jag är sugen på nåt ätbart är det nästan uteslutande salta livsmedel...
Är ingen sockerråtta utan föredrar främst mat men självklart även ibland dåliga alternativ som chips, ostkrokar, jordnötsringar.... ja salt och fett, det är min melodi ;)
Tror att det kan ha en viss del i att jag tränar ganska hårt och svettas väldigt mycket, kroppen vill ha salt!
 
 
Just nu de senaste veckorna vet ni att min träningsdos består av lättare prommenader, det ger inte ifrån sig en enda svettdroppe......
Jag märker att jag blir lite "mindre i maten" alltså äter lite mer petite än vanligt och har någon gång även blivit lite sötsugen.... tröstätning!?
 
 
 
 
 
Tur då att jag hittat en ny favorit som innehåller en relativt hög dos protein, men innehåller varken socker eller laktos MEN smakar underbart!
nije proteinpudding i karamell eller chokladsmak (dött lopp däremellan...) är min justnucraving och får jag dessutom en stor rykande chai orginalte från Pukka är jag väldigt belåten !!
 
 
Lugna stunder i soffan där jag njuter detta tillsammans med en tidning... ja det är Pillan-livet just nu...!
 
Väldigt väldigt ovant för en rastlös multitaskande person som jag egentligen är!
 
 
 
 
När jag kommer tillbaka i min vanliga "form" kommer ni knappt hinna se mej. För då har jag så mycket uppdämd energi och så mycket att hinna med och ta igen så ni kan vänta er en stormvind ;)
 
 
 
Men fram till dess...manjana manjana
 
//PIllan


Dom där proteinpuddingarna är supergoda!
Jag kan tipsa om att ha dem i frysen drygt en halvtimme. Då blir de fastare och inte så rinniga och har du den längre så blir det glass :)

Svar: Ja vilken toppenide' Tack för tips!
Pernilla/Pillan

Den där proteinpuddingen måste jag testa!!

Jag är ju tvärt emot dig - en riktig sockerråtta! :)

Hoppas du snart får ge utlopp för all uppdämd energi. Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se