Snabblunch

 
 
 
 
Hej fredag!
 
 
Vi ska alldeles strax sätta oss i bilen och åka till Vemdalsfjällen.
De har premiär-öppning av backarna (inte alla ) idag. Vi ska inte åka nåt men Filippa kommer dit senare idag för träningsläger och då tänkte vi att det var ett ypperligt tillfälle att få hänga med henne ikväll.
 
Hon bor med oss över natten för att i morgon ansluta till ett annat gäng och vi åker då hemåt igen för jag ska jobba. Nikki är väldigt ivrig att få träffa storasyster igen och det är såklart jag också:)
 
 
Jag startade min morgon med spinning och ett kortare trx-pass. Gruvade mej som sjutton för spinningen då mitt flås som sagt känns obefintligt... Men jag tycker det gick riktigt bra!
Innan när jag satt och tänkte på spinningcykeln kändes det som ett omöjligt uppdrag men kroppen och framför allt hjärtat samarbetade riktigt bra ?!
 
En liten förkylning med harkel och snuva hänger envist kvar men verkar inte sätta några käppar i hjulet för min träning, tummen upp!
 
 
 
 
 
Det blir en riktig snabblunch i form av två osötade surdegsbröd som steks i kokosolja och på dem två stekta ägg och lite aromat... not so fancy men helt OK!
Till det en smoothie som just nu är min dagliga favorit
 
Ett gäng frusna bananslantar plus en halv mogen (varm) banan
Saften från en apelsin
En bit ingefära
Fyll upp med mandelmjölk och mixa så den blir fluffg och skummig
 
Så himla god!
 
 
 
Ha nu en riktigt fin fredag och kanske gör ni några fynd under denna Black Friday ?!
 
 
 
//PIllan


Gott!

Härligt att va igång med träningen, denna v har jag hunnit hänga på gymmet 5 dagar:) nästa v blir det dock inte så många... ha en skön helg :)

Men så härligt mysigt att få träffa henne igen!

En skön dag önskar jag dig!

Vad gott!!
Trevlig första advent-helg på dig!
Kram

Mysigt att få träffa dottern och duktig du är som startar morgonen med träningspass, här blev det bara promenad ;) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se