Tränar i huvudet.....

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Tisdagen är här, dagen som jag vanligtvis ser fram emot mycket!
Det är ju självklart för att tisdagskvällarna ägnas åt mitt bästa aerobics-gäng, så icke ikväll.....
 
Är tvungen att inse att jag omöjligt kommer att kunna genomföra ett sådant "flås-pass" utan att mina lungor kommer att gå i totalblockad :/
 
Jag är så ledsen att jag ännu en vecka tvingas ställa in min dejt med det bästa gänget, SORRY
I´ll make it up to U next time I see you!!
 
Min egen hälsa måste gå i första hand även om jag nu verkligen börjar gå på nålar
 
 
 
                                                          
                                                                               
       

 
 
 
Som vanligt då jag inte kan träna så blir det massor med klickande bland träningsbloggar och letande av nya snygga outfits för gymmet.
Samtliga plagg ovan hittar ni hos Cubus.se
 
Jag liksom tränar i mitt huvud. Jag ser mej själv svinga i ringarna, hoppa upp och ner på boxen, pressar skivstången mot taket.... Allt för att hålla modet uppe och inte tappa mina målbilder.
Att inspireras av andra, lägga deras övningar på minnet och kanske klicka hem nån ny träningstop hjälper faktiskt mej!
 
 
 
Ikväll efter middagen tar jag på mej reflexvästen och tar en rask prommenad för att påminna kroppen att jag ska snart vara på banan igen!
 
 
 
 
 
Ha en härlig tisdag  //PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se