Bloggtips

 
 
 
 
 
 
 
Ny vecka och novembers sista dag, inte klokt...!
 
 
Idag ska jag sprida lite blogg-kärlek till en underbar bloggvän som jag "lärt känna" under det gångna året. Jag och Angelica har en hel del gemensamt då vi båda brinner för hälsa och träning, gärna går en golfrunda och dricker ett glas kall champange ;) 
Hon bjuder alltid på fina bilder och inlägg i sin blogg!
 
 
Skillnaden mellan oss är att Angelica driver sin blogg med en otrolig glöd och engegemang (det gör jag också förvisso... älskar min blogg men den är liksom bara som en liten rolig hobby för mej)
Det märks väl att Angelica är en riktigt driven person som verkligen jobbar hårt och lägger mycket tid på sin blogg med många fina tips, samarbeten och bloggrabatter till sina läsare, så förtjärnar hon verkligen all cred!
 
 
Nu i december har hon fixat med en Adventskalender och den mina vänner vill ni inte missa!
Vet att det är ett otroligt jobb som ligger bakom ett sånt projekt, så tummen upp att du "bjussar oss" på detta Angelica!!
 
Finfina priser lottas ut i en lucka  varje dag fram till julafton så klicka er in och inspireras och delta!
 
 
//PIllan


Men UNDERBARA du!! Va fin du är!!
TACK för nätkärleken!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se