Fredagskänslan...

 
 
 
 
God morgon
 
Eftersom jag varit frånvarande ett par dagar så ville jag in snabbt och säga hej till er idag! Bilderna blev därför av den sämre sorten då det fortfarande är mörkt.....
 
 
Men så skönt att vakna och inse att det är fredag Och att jag dessutom är ledig!!
 
 
 
 
 
 
Dagens jag blir nog lite svart och vit men med en stor dusch av persika! I Lööv peach
Sådan Body Mist är perfekt då doften är lätt och lagom
 
Tröjan är så gammal..? att jag inte vet vart jag köpt den, lappen är bortklippt...men jag gillar den.
 
 
Ellos levererar verkligen , sitter och bläddrar i deras senaste utskick och det är lite wow sida efter sida!
Snacka om att ha ryckt upp sig totalt de senaste åren, dessutom har de ju titt som tätt superbra erbjudanden som är perfekta att nyttja för ett riktigt klipp
 
Kika in deras hemsida där det också börjat trilla in lite Jul :)
 
 
 
 
 
Jag och mini har alltså en ledig dag tillsammans och vi ska strax åka på ICA för en storhandling. Lika bra att passa på innan den värsta fredags-rushen inträffar....
Nikki ska ha en kopis på besök senare så jag ska höra vad dom önskar till lunch. Middagen är nog given antar jag...tacos ;)
 
 
Mitt på dagen har jag dejt med Katarina för ett träningspass. Ska bli så härligt att få riva av nåt svettigt och sedan känna sig endorfinrusig, riktigt härlig fredags känsla på den!!
 
 
Fin fredag på er //PIllan


Du kan ju alltid redigera bilderna i tex Lightroom. Väldigt enkelt att använda och ger jätte bra resultat + att de finns filter precis som på instagram man kan använda :)

Så fin blogg du har :)

Trevlig helg!
Kramen





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se