Gäsp...måndag

 
 
 
 
Kära ni
Jag känner mej inte direkt måndagsmotiverad och peppande idag....
Så trött så ögonen går i kors, ni vet man får nästan en illamående känsla!
Sovit ett par-tre timmar högst inatt :/
 
 
Legat och läst mestadelen av tiden - klarvaken liksom
Slumrade till vid 5-tiden men Nikki tjoade redan efter en stund
 
 
 
 
 
Skönt då att jag inte börjar jobba förrän vid 13-tiden idag. Allt får gå i slow motion och inget vettigt blir gjort.
Känner en lätt förnimmelse av förkylning (kan vara tröttheten...) men det blir en helt stilla dag för min kropp utan träning.
Vill kunna genomföra mitt aerobics pass i morgon kväll. Det får också vara som ett riktmärke för min vidare träning denna veckan... känner jag mej OK efteråt kör jag på och håller en tumme att ingen förkylning får grepp om mej!!
 
********************************
 
Ps . Ett nytt snyggt armband pryder min arm, en present från mamma♥
 
 
Ha en bra start på veckan
 
//PIllan
 


Jag är ju en armbands-tjej å jag gillade det där!

Läckert armband och snyggt matchat med tröjan som är ursnygg. Hoppas du får sova inatt vännen. Kramisar Tina

Å vilket fint armband! Hoppas du fått sova i natt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se