Helgfrukost och riktig "killer" träning...

 
 
 
Åh vad skönt det var att stiga upp i morse, utsövd och ingen jäkt....
Vi dukade upp en god frukost med allt möjligt och bänkade oss för att ladda upp kroppen! Vi har en hel del utefix på gården som vi vill få gjort innan nästa helg då A åker iväg.
 
 
Jag hade tänkt gå en sista golfrunda med tjejerna men då det tar lite för lång tid hoppade jag det...
 
Tog ett snabbt beslut att en timma i boxen fick det bli innan hemma-röjet
 
 
 
 
 
Träffade upp ett glatt gäng så vi blev 5 personer och dagen visade sig bjuda på en rejäl utmaning!
 
Bergeron Beep Test”
EMOM for as long as possible*:
7 Thrusters, 77/55 lbs
7 Pull ups
7 Burpees
*15 minute minimum work requirement. If you fail before the 15 minute mark, decrease the reps for all three movements to 6 reps and continue. If you can’t complete the the 6’s move to 5’s, and so on..
 
Ja alltså skulle vi köra 21 repetitioner per minut och insåg rätt snabbt att det behövdes skala av till 6 reps. Efter nåt varv 5 reps och de två sista varven såg man typ stjärnor och klarade 3 reps av varje...
Detta är lite som crossfitens beep-test och jag lovar att vi var helt urvridna efter 15 minuter
 
Men riktigt skönt att man plågade sig igenom och nu är kroppen och knoppen mer än nöjda
 
 
Ikväll har vi spontanbjudit hem några vänner så jag ska duka fram massor med plockmat och vin, gött ;)
 
 
 
Trevlig afton   //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se