Makeup & mys hos Susanne

 
 
 
 
God kväll
 
Precis hemkommen från en riktigt mysig kväll med några kollegor!
 
 
Susanne våran forna arbetskamrat har ju som jag skrivit tidigare startat eget, Susannes hudvård.
Jag försöker gå till henne med något sånär regelbundenhet på ansiktsbehandlingar. Det är verkligen något som jag vill unna mej och mitt fejs så här när man kommit lite upp i åren... ;)
Så skönt!
 
Självklart har erbjuder hon även andra behandlingar som manikyr, pedikyr, massage och make up tex!
 
 
 
 
 
Make up var det som "stod på schemat" ikväll
Vi var ett gäng från jobbet som Susanne bjudit in på några myskvällar med tilltugg och smink. Jag missade tyvärr hudvårdskvällen men i kväll hade jag ledigt och tog chansen att få bli sminkad.
 
Susanne har sin examination kvar och behöver därför få i hop sina sista praktiktimmar och självklart ställer vi upp, inte så svårövertalade :)
 
 
 
 
 
Skönt att bara få sitta och bli ompysslad och samtidigt surra med kollegor om annat än jobbet... 
 
***************************************
 
Susanne använder bara mineralsmink och det gillar jag! Använder själv just sådant fast jag är väldigt sparsam nu för tiden då det gäller smink...
Concealer, foundation, rouge och mascara... and that´s about it
 
Därför var det exta kul att få lite mer "tyngd" på ögonen i kväll!
 
 
 
 
 
 
Voj voj... nu känner jag mej verkligen modig som bjuder er på denna nakna sanning! Jag lämnar i princip inte huset utan foundation... 
Rys.. men allt för er ;)
 
Före och efter bilder är ju så kul, det tycker i alla fall jag!
 
 
 
 
 
Yes lite naturtoner med guld blev det för mej och jag tycker det passar mej...!
 
Synd att man inte hade något inbokat mer än tv-soffan när man blev tillfixad bara....
 
För er som bor i närområdet och inte redan har gjort ett besök hos Susanne så tycker jag det är hög tid! Perfekt att ge bort presentkort till jul, eller önska sig själv
 
 
Nu väntar Modus
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se