Nikkis val

 
 
 
 
 
Nikki gillar precis som jag fisk
Ofta då hon väljer mat blir det något med just fisk.... Inte mej emot men jag gillar inte köpta fiskpinnar så därför gör jag en egen variant!
 
 
 
Tar en vit fisk i fruset block (hoki är god) låt den halvtina 
Skär sedan blocket i bitar som liknar en fiskpinne
Doppa fisken i först uppvispat ägg och sedan i en blandning av mandelmjöl,salt, citronpeppar och lite riven parmesanost
 
 
Stek fiskbitarna gyllenbruna i smör
Servera med stuvad spenat, potatis och en sallad med fetaost (gör sig bra till denna rätt)
 
En husman med lite annan/ny smak!
 
**************************
 
Nu ska jag mysa med Nikki en stund innan det är dags för henne att koja och mamman att bli skrämd framför Modus...!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se