Träning - Ej tillåten

 
 
 
 
Hej på er
 
Ja nu är det precis en vecka sedan jag tränade senast.....
Träning är verkligen så mycket mer än att lyfta några hantlar för min del! Känner det verkligen nu när den här jäkla hostan sätter stop för min så gott som dagliga dos av träning
 
 
Jag blir liksom nästan lite deppig
Inte nog med att förkylningen sätter sig på humöret för den här hostan bidrar nu till en ständig huvudvärk, så saknar min kropp och mitt sinne den där dosen av endorfiner...
 
Svettas rejält och känna hur blodet riktigt dunkar runt i sin omloppsbana, det är ren och skär lycka!
 
 
 
 
Jag fyller nu tiden med sådant som ändå får mej att känna välbehag....
 
Långa varma duschar
Ansiktsmask
Måla naglarna
Fotbad och sedan fila och smörja,mmm härligt
Ber mina nära om massage, Nikki är en hejjare på just detta
 
 
Jag äter massor med nyttigheter, frukt och grönt i mängder
Boostar smoothies med lite extra vitaminer ...här med nyponpulver som innehåller väldigt mycket C-vitamin
 
 
Jag har dessutom klätt mej varmt och tagit prommenader den senaste veckan
Inte alls i mitt vanliga PW-tempo men fullt tillräckligt för att blodcirkulationen ska komma igång! Skönt att komma ut då det är ljust så ögonen får lite ljus att lagra in i kroppen och den friska luften gör huvudet gott.
 
Jag laddar ner spännande dokumentärer (P3 Dokumentär) som jag tar mej tiden att lyssna på...tid jag annars hade svingat en hantel....!
 
 
 
Snart snart hoppas jag att jag är tillbaka på banan  :)
 
Ta hand om dej
 
//PIllan


USCH vännen - de där träingspauserna som är ofrivilliga är så hemska!! Förstår att det går ut över humöret!

Krya på dig!
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se