Verkligen skönt med fredag!

 
 
 
 
Äntligen! 
Eftersom jag jobbade hela förra helgen så känns det längesedan man fick ha en riktigt soft fredag med mys i soffan framför Idol...
Men ikväll blir det
 
 
 
Har sovit som en stock från typ 20.15 igår... Ja ja vet helt crazy men jag somnade framför tv:n. Släpade mej upp till sängen strax efter nio och sov med morgonrocken på fram till 04 då jag vaknade tvärt!
Men nu är jag utsövd känns det som även om jag förmodligen ligger här i soffan och gapar ikväll.... fast kanske först vid 22 Nyheterna ;)
 
 
 
 
 
I eftermiddag ska jag iväg och få manikyr, så välbehövligt!! Mina naglar har som vanligt varit toppen under sommaren och särskilt veckan på Mallis. De blir liksom hårda och långa
Nu börjar det bli annat, de skivar sig eller går av och ser allmänt trista ut.... Ska inte göra nån gel utan bara ta hand om dem en stund!
 
 
Visst har vi en fantastsim höst?! Jag klev upp härrom morgonen och tänkte att nu är det nog läge att ta fram lilla dunjackan. Men då jag tittade på termometern stod den på 12 plus grader, kl 05.30,,,!
Lika nu är det nästan 10 grader, så hatten av för hösten, so far!
 
Nä nu bär det av mot några timmars jobb innan jag tar på mej fredags-hatten!
 
//PIllan


Ja herregud vilken väder vi har:) svårt att klä sig bara det är ju grymt varmt på eftermiddagen rena sommarvärmen ;)

Jag håller med... Älskar när man kommer hemifrån allt och det är fredag!! :)

Ha en riktigt skön härlig helg! Ja vilket fantastiskt väder vi har:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se