After svett.....

 
 
Onsdag
 
Jag och Nikki tog och svängde ihop en äppelpaj då vi slutat jobb och förskola tidigare idag.
Inget vitt socker utan lite kokos-socker, smält smör, mandelmjöl, havregryn, hackad mandel och massor med kanel.
 
 
Både jag och mini tycker den här pajen blir riktgt god och är överens om att det inte behövs så mycket onyttigt för att få till en riktigt smaskig fika!
 
 
     
 
 
 
Pajen sparade vi lite på och laddade istället upp med en varsin portion vegetarisk pasta (all in på carbs idag...) Sedan drog vi på oss träningskläderna och åkte till gymmet.  Hade tänkt att köra lite överkropp men träffade på Johanna och då hon ville in i boxen så kunde jag inte låta bli att haka på.
 
Så himla länge sedan vi körde ihop
 
 
Dagens pass var som vanligt rätt så utmanande....
 
Håll i er - 300
 
25 Pull-up

50 Deadlift (marklyft)

50 Push-up

50 Box Jump 

50 Floor Wiper (one-count, räkning på varje sida) 

50 KB Clean and Press 

25 Pull-up 

=300 reps total
 
Pust, vi bestämde att inte direkt köra under tidspress utan målet var att "komma igenom"
Tiden blev ändå OK, 20.20 och vi tyckte det gick hyffsat lätt :)
 
 
 
 
 
Nu mina vänner har jag och Nikki huggit in på våran paj (after svett) och jag kan lova att den smakar extra gott då man tränat innan!
 
Soffan väntar på oss för en riktig mysafton..... Vi ska nog jobba i oss en till stor bit innan vi är nöjda ;)
 
//PIllan


Mumsigt :D

mumsigt med paj!=)

Tack snälla för recept:) den måste testas!! Å längtar oxå till gymmet, eftersom varit sjuk/hängig.... mys på i soffan nu :) kram

Grymt bra pass!! låter tungt!! Gott med paj också!! Ska ta åprova den så tack för receptet!

Själv så vart det backintervaller då jag helt plötsligt fick lite tid över idag ;-)

Wow vilket pass! Bra jobbat!

Vad smaskigt det såg ut! Jag har också testat kockossocker och det var helt ok.

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se