Årets viktigaste

 
 
 
Fredag
 
 
Idag är det äntligen dags för årets viktigaste (roligaste) golftävling - Vinklubbsmästerskapet ! Hi hi det bästa är att allt bara är på skoj och vi dricker bubbel och har så trevligt som bara vi kan :)
 
Startar upp med en härlig lunch, lottar ihop oss i par och sedan går vi en runda. Idag strålar dessutom solen !
 
Sedan blir det bubbelbad och middag plus såklart vanlig vinklubb med lotteri, skvaller och de som inte varit med under dagen ansluter
 
 
 
 
 
 
Min helg kommer typ bara att handla om golf och festligehet för det stannar inte vid dagens tävling och partaj.... Nej i morgon är det bara PÅ bollen igen!
 
Lite större tävling med massor med roligheter i anslutning och avslutande middag med prisutdelning.
Vi spelar då fyrmanna-scramble med Carina & Nicke och siktar främst på en riktigt rolig och trevlig sällskapsrunda!!
 
 
 
Önskar er en fin fredag
 
//PIllan


Har aldrig förstått mig på det där med golf! Men jag tror nog att ni har det kul som är intresserade! :)

Det låter super trevligt och lycka till! Kram

Låter som om du har en UNDERBAR helg framför dig!!! Se till att spela bra nu! JAg hejjar på dig!

Men vännen - HUR GICK DET??? Såg att ni fick regn på 14:e men innan dess?? NYFIKEN JU!! ;-)

Svar: Hade precis mobilen uppe... Jag fick nog se mej besegrad där med ett slag..! Men nu är vi på G att få dagens resultat under middagen. Missade två birdieputtar, annars hade vi vunnit idag! Skulle tro att vi kommer top 7 iaf... Trevligt som tusan
Kram
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se