Bananarama

 
 
 
 
God förmiddag på er
 
Jo min vakna tid hittills har varit bra, känner en vändande deppkurva nu :)
God frukost med min kära sambo innan han åkte på jobb, lite mys med Nikki innan vi drog på oss... träningsoutfitsen!
 
 
Mot gymmet och Nikki var verkligen PÅ idag... så ingen tror att jag släpar med henne mot hennes vilja! Jag frågade till och med om vi skulle köra hemmeträning men icke - mot gymmet
 
 
 
 
 
 
Idag blev det triceps och rumpa och lätta vikter MEN många repetioner Härligt för detta gör att svetten verkligen sprutar till slut :)
Har fortfarande väldigt ont i min nacke så jag får liksom anpassa mina övningar efter smärtan... men det går, allt går med lite vilja!
 
*********************************************
 
 
Här hemma äter vi bananer i olika former för att fylla på depåerna nu direkt efteråt!
 
Smoothie bestående av lite frusen mango, en riktigt mogen banan, havredryck med vaniljsmak
Smakar som godis... mmm milkshake fast nyttigt
 
 
 
 
 
Bananpannkakorna gör en liten comeback nu så här på hösten! Som jag skrivit tidigare så är jag en riktig periodare vad gäller frukost och mellanmål... Bananpankisar, chiapudding, kvarg, ägg.... 
 
Godare nu med något varmt när regnet öser ner och med en höstmodefiering a´la stekta äppelbitar med mycket kanel. Passar perfekt med en klick nötsmör och pumpakärnor som topping
 
 
Nu blir det en lång kväll på jobbet för mej så jag önskar dej en skön torsdag
 
//PIllan


så sjukt gott :D

Vilken trevlig blogg! 😊😊

Vad härligt med morgonträning... Och kul att Nikki gillar att hänga på! :)

Hoppas du får känna glädjen återvända. Jag har själv haft en deppig period, men har mått mycket bättre de senaste dagarna.

Ser ju super gott ut! Jag har aldrig fastnat för bananpannkaka men jag kanske ska ge det en chans till!

älskar bananpannkakorna men gör dem för sällan,såklart det är kul att hänga med mamman till gymet,mina barn älskar när jag kör ngn hemmaträning vilket blir till allt för sällan;)men kanske man ska köra oftare när man har någon som hjälper till o hejar:)kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se