Det var jag värd....

 
 
 
Hej på er
 
-Äh jag tar en bulle till kaffet, det är jag värd!
- Efter gårdagens fest måste jag väl kunna unna mej en pizza...!
- Lite chips har väl ingen dött av...
 
******************************************************
 
Nä jag håller med, jag äter också lite allt möjligt...ibland! Men jag ser det inte som om jag unnar mej...
Tror nämligen knappast att kroppen varken mår så bra efteråt eller har blivit tillförd annat än skräp!
Däremot åker säkerligen blodsocker och blodfetter berg och dalbana och jublar av lycka....
 
 
I morse var jag på gymmet och körde ett rätt så svettigt pass. Jag är väldigt glad att min kropp samarbetar så bra med mej och peppar peppar ännu ingen förkylning
Därför belönade jag den nyss med tallriken på bilden för DET var den definitivt värd!! Tänk att fylla kroppen med bara nyttigheter, rena livsmedel, inget sk*t utan bara bra näringsrika ämnen
 
 
Se inte kroppen som "nån annan" även om huvudet ibland tycker att man är värd någonting... så betyder ju det att du själv kanske blir lidande av följderna....
Alltså jobba med din kropp istället, hjälp den på traven med kost och rörelse och den ger dej så mycket tillbaka!
Jaget och kroppen är liksom ett, you know... ;)
 
Jag vill absolut inte vara nån predikande moralkä***ng men tänk ett steg till...ibland
 
Ta hand om dej //PIllan


Så himla bra inlägg och den där tallriken, mums så gott. Kramisar Tina

Vad härligt med svettigt pass och gud va gott och fräscht det ser ut...
Tyvärr ingen bebis än:)
Ha en fin kväll!
Kram

MEn så smarrigt!! Ser ju super gott ut å det var du helt klart värd efter ett svettigt pass!
KRAM

Helt rätt tänkt! Unna sig ska ju vara något bra!

Att unna sig träning är inte dumt!

Glada kramar Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se