Ensam mamma myser

 
 
 
 
God morgon
 
Här vaknade jag utvilad vid 07.30 (wow så skönt) av att solen kikade in bakom gardinen. Jag hade dragit på mej en sådan sov/ögon-mask för att jag skulle kunna sova lite längre men den hade liksom glidit upp... Men det gjorde inget för jag var som sagt utvilad
 
 
Det som just nu tynger mej lite är att min älskade Sessan inte kan använda ena framtassen... Hon hoppar omkring på tre ben och hade skadat? sig igår då jag var och tränade. Kan inte se annat en ett litet sår på hennes typ "axel" och hon kan lyfta benet och även böja det men vill inte stödja... Hon äter, dricker och går på lådan så därför avvaktar jag i några dagar innan jag kontaktar veterinär! Men det är absolut hjärtskärande då de små liven inte kan tala om vad som är fel...!
 
 
 
Igår gick jag all in på riktigt onyttigt mys men det godaste jag vet, nämligen chips. Hade även en liten mini Tomassi som jag korkade upp
Tände massor med ljus och riktigt gottade ner mej i soffan 
 
 
 
 
Hade bestämt på redan på dagen att jag skulle hyra några filmer.
Alltså jag ser väldigt sällan film....! Gillar filmer men jag tar mej typ aldrig den tiden. A är heller inte speciellt filmintresserad så det blir liksom inte av.
Alla ni "normala" streamar väl eller har Netflix och allt vad det heter...
DET existerar inte i den här familjen kan jag lova ;)
 
I alla fall, eftersom jag även är ensam ikväll tänkte jag att jag ska se flera filmer och kom då att tänka på Johan Falk. Flera på jobbet har snackat om de här fem avslutande rullarna så jag ska nog försöka se dem alla!
Började bra med två igår så jag fortsätter ikväll
 
Jo dom är spännande och lagom för en ensam mysande mamma!
 
 
Ha en riktigt skön lördag  //PIllan


Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se