"Hemmaskrot"

 
 
 
Måndag och ännu en ny vecka 
 
Jag och mini startade med sovmorgon... ahh låg och myste då A åkte och jobbade :) Liksom skönare i sängen då man kan rävkika med ena ögat på sambon som måste upp!
 
I vilket fall så var vi i gymmet kl 09 för att pumpa lite armar och axlar, så vad som är sovmorgon för er kanske inte är detsamma för oss.... Fast det vet ni ju vid det här laget att mitt andra namn är morgonpigg!!
 
 
Har haft viliodagar både lördag och söndag så då känns det extra skönt att få köra igång direkt på morgonen.
Inte sista passet för idag heller för ikväll satsat jag på 1 timma core. Hade även tänkt köra spinning före men blev påmind att det är föräldramöte på dagis precis den tiden...
 
 
 
 
 
Nu har jag och mini bara lite slapp och "skrotar" runt här hemma... SÅ trist väder även idag! Hade helst varit ute och klippt ner lite perenner och fixat, men men...
Här inomhus fortsätter jag med lite guld/mässingsfeber... eller feber och feber, jag tycker det är snyggt och har skaffat lite olika detaljer som jag gillar!
 
 
Sessan stackaren fortsätter att linka/hoppa runt på tre ben men äter med god aptit och kurrar som vanligt då man klappar henne...?
Hmmm googlat en massa och bestämt mej för att avvakta nån dag till!
 
 
 
Allt för nu  //PIllan
 


Men vännen - va snygg ljusstake!! Vart har du hittat den??? Vill ha!

KRAM

Svar: Ja visst e dom snygga, finns på MIO!
Pernilla/Pillan

TACK pinglan - då ska jag dit å kolla!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se