Kickstartar veckan

 
 
 
 
Måndag
 
Ja efter en helg med en allför "misshandlad" kropp vad gäller intag av fast och flytande så gör jag nu ett riktigt försök att muta min lekamen....
Proppar den med nyttigheter i form av smoothie med lite extra vitaminer. Renée Voltaire Super Greens är perfekt att pytsa ned i drycken
Mycket riven ingefära är det också läge för nu... Hur många hör man inte runt omkring sig som redan börjar snörvla och klaga på förkylningar... Here we go liksom!
 
 
 
 
 
Ja min söndag gick verkligen i lathetens tecken, låg bara och pyste i soffan och slängde in pizza slice:ar uppblandat med läsk hela dagen.... Shame on me :/
 
 
 
Därför kändes det riktigt skönt med måndag nu och en fresh start!
 
Det blev fart under galoscherna och huset blev både dammat, vädrat och dammsuget i morse. Tvättkorgen hotade att sprängas så bara att mata på in i maskin och tumlare om vartannat!
 
 
 
 
Dagens lunch blev inte helt förvånande en god sallad!
 
Ljummen bulgur och en blandning med både stekt laxfilé och skivor med kallrökt lax.
Kroppen riktigt suger åt sig av nyttigheterna och jag tror vi snart är kompisar igen ;)
 
I morgon vill den nog till och med köra dubbla träningspass, jihhoo can´t wait!
 
 
 
 
 
Ja nu är det eftermiddagsjobb som gäller för mej och den där härliga bubbliga helgen har redan lagts in i facket minnesvärda stunder som jag kan minnas länge framöver!
 
Trevlig start
 
//PIllan


Låter härligt med en lat söndag - det hade jag med :-).

Vad fräscht det ser ut det du visar! Bra att du påminde mig angående ingefära! Ska införskaffas!

Kram Malin

Vilken bra kickstart!! rent hus och gott för magen - en toppen kombo ju!!

Hoppas du får en härlig vecka!

Ja efter en heög med extra allt är det extra skönt att kicka igång veckan med nyttigheter!
Hoppas du får en härlig vecka!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se