Litet kvällsfirande

 
 
 
Go kväll
 
Seent inlägg idag men ibland blir det så... Jobbat sedan tidig morgon och väl hemma var jag trött som en urvriden disktrasa...
Somnade bredvid Nikki i soffan innan jag masade mej upp och gjorde middag!
 
 
A som ju fyller år idag var och spelade golf efter sitt jobb så jag och mini drog iväg och tränade. Det blev 40 minuter med nästan bara mage för min del! Hoppas det känns i morgon :)
 
 
 
 
 
 
Nu när mörkret börjat falla så dukade vi fram paj och rykande hett te och bjöd mina föräldrar. Suttit några timmar och surrat och det blev till och med lite vitt vin efter fikat... ;)
De ska resa till Wien på fredag så vi hade en liten pre vacation liksom
 
Men nu känner jag att mina ögonlock börjar bli tunga igen så jag säger god natt
 
 
//PIllan


mysiga bilder! och så gott med paj :)

Så mysigt det där lät och grattis till mannen:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se